27 nov 2011

AGENDA LO TAFANARI 2012... I SORTEIG! (SORTEO)

Avui s'ha fet la presentació de l'agenda "Lo Tafanari 2012". Es tracta d'una agenda on hi col·laboren dones que viuen a la muntanya, tant si hi han nascut, com si hi han estat acollides.
Hoy se ha hecho la presentación de la agenda "Lo Tafanari 2012". Se trata de una agenda donde colaboran mujeres que viven en la montaña, tanto si han nacido como si han estado acogidas.
Aquest any em van proposar de participar-hi, i no m'ho vaig pensar gens a acceptar. Pensava que hauria de fer una obra individual i una col·lectiva amb una altra dona, però quina va ser la meva sorpresa quan em van dir que havia de fer els intercanvis dels mesos de març, juny, setembre i desembre; és a dir, quatre. Al principi em vaig atabalar, no us ho nego, però ho vaig fer; un cop em comprometo a una cosa, tiro endavant.
Este año me propusieron participar, y no me lo pensé mucho para aceptar. Pensaba que tendría que hacer una obra individual y una colectiva con una mujer, pero cuál fue mi sorpresa al decirme que tenía que hacer los intercambios de los meses de marzo, junio, septiembre y diciembre; es decir, cuatro. Al principio me aturrullé, no os lo niego, pero lo hice; una vez me comprometo con algo, tiro adelante.
Les meves primeres entrades en aquest blog van estar dedicades a les meves aportacions a l'agenda. Podeu veure què vaig fer als mesos de març, juny, setembre i desembre.
Mis primeras entradas en este blog estuvieron dedicadas a mis aprotaciones a la agenda. Podéis ver qué hice para los meses de març, juny, setembre i desembre.
Ara les agendes ja han sortit a la venda, i com que jo ja tinc les meves, us en vull oferir una per donar-vos les gràcies per seguir-me. A part de l'agenda, la guanyadora rebrà un detall fet per mi.
Ahora las agendas ya han salido a la venta y, como ya tengo las mías, os quiero ofrecer una para daros las gracias por seguirme. A parte de la agenda, la ganadora recibirá un detalle hecho por mí.
Cóm podeu aconseguir aquesta agenda (+ la sopresa)?
¿Cómo podéis conseguir esta agenda (+ la sorpresa)?
Només heu de:
Sólo tenéis que:
1 - ser seguidores d'aquest blog (obligatori)
- ser seguidoras de este blog (obligatorio)
2 - deixar un comentari en aquesta entrada amb el teu mail i responent a aquesta pregunta: cóm vas arribar a aquest blog? (obligatori per saber que hi voleu participar i com posar-me en contacte amb la guanyadora)
- dejar un comentario en esta entrada con tu mail y respondiendo a esta pregunta: ¿cómo llegaste a este blog? (obligatorio para saber que queréis participar y ponerme en contacto con la ganadora)
3 - posar l'enllaç a aquest sorteig al vostre blog (i deixar el vostre enllaç) per tal d'arribar a més persones. Podeu agafar la imatge. (obligatori)
- poner el enlace a este sorteo en tu blog (y dejar vuestro enlace) para llegar a más personas. Podéis coger la imagen (obligatorio)
4 - les persones que ja eren seguidores en el moment de la publicació del sorteig, tenen dos números per al sorteig.
- las personas que ya eran seguidoras en el momento de la publicación del sorteo tienen dos números.
5 - si sou seguidores de LaPantigana per facebook, teniu un número més (si ho sou, digueu-m'ho per afegir el número)
- si sois seguidoras de LaPantigana por facebook, tenéis un número más (si lo sois, decidmelo para añadir el número)

Recordeu que heu de complir tots els requisits obligatoris per a porder participar.
Recordad que tenéis que cumplir todos los requisitos obligatorios para poder participar.

Us podeu inscriure fins el 5 de gener a les 23:59.
Os podéis inscribir hasta el 5 de enero a las 23:59
El sorteig es farà a través de la web sortea2 el dia 6 de gener i es farà públic el mateix dia (si no hi ha cap impediment). Serà el meu regal de reis per a una de les meves seguidores.
El sorteo se hará a través de la web sortea2 el día 6 y se hará público el resultado el mismo día (si no hay ningún impedimento). Será mi regalo de reyes para una de mis seguidoras.
Aniré acualitzant la llista de participants al sorteig.
Iré actualizando la lista de participantes en el sorteo.

Espero que us agradi la iniciativa i que tingueu sort.
Espero que os guste la iniciativa y que tengáis suerte.

LLISTA DE PARTICIPANTS
01.- Linibau
02.- Linibau
03.- Linibau
04.- Onavis
05.- Onavis
06.- Laka
07.- LaKa
08.- Yolanda
09.- Yolanda
10.- Yolanda
11.- La Gallina Clueca
12.- La Gallina Clueca
13.- Shalaura
14.- Gracy
15.- Gracy
16.- Teviro
17.- Dawn
18.- Dawn
19.- Dawn
20.- Quiero Aprender
21.- Shalaura
22.- Marina
23.- Marina
24.- Marina
25.- Gloria
26.- Gloria
27.- Montsemi
28.- El cau de la marieta
29.- Gemmes
30.- Éraseunavez
31.- Éraseunavez
32.- El cau de la marieta
33.- Ple de felicitat
34.- Ple de felicitat
35.- Fieltro, Felt, Feltro
36.- Eulalia

35 comentarios:

  1. M'encanta la iniciativa. El meu mail és catibic[arroba]gmail[punt]com. Vaig arribar al teu blog a través de Mi Rincón de Mariposas, quan va fer el memory tàctil.
    Una abraçada!!

    ResponderEliminar
  2. Que bonic el calendari!!
    M'apunto: onavis79@yahoo.es
    Vaig conèixer el teu blog a ran de l'iniciativa de l'amic invisible.
    Petons
    Publicaré l'entrada al meu blog a finals tan aviat com pugui!

    ResponderEliminar
  3. Ostres, m'agradaria poder engegar una inicitiva com aquesta de "lo Tafanari" per aquí. Ha de ser molt enriquidor!
    Vaig conèixer el teu blog a través de l'enllaç de seguidors del meu. =;-)

    Et deixo el meu correu: carmeferrer@yahoo.es i enllaço el sorteig al blog.
    Un petonàs!

    ResponderEliminar
  4. me apunto! aunque no entiendo del todo bien la entrada (pensaba que el catalán era más fácil, pero me cuesta!

    ResponderEliminar
  5. Perdona Yolanda. Me salió tan largo el texto y tenía tantas ganas de publicarlo, que me dio pereza traducirlo en ese mismo momento. Ahora ya está en castellano también.
    Leéros bien las condiciones, que no quiero que nadie se quede fuera del sorteo.

    ResponderEliminar
  6. Jo també vull participar-hi!!!

    mamballetetes@hotmail.es

    La veritat, no tenc massa clar com vaig arribar fins aqui...a través d´algún blog, això segur, però no recordo de quin...

    Em faría TANTA ilu guanyar el calendari!

    ResponderEliminar
  7. Com? Però si jo soc seguidora??? No??

    ResponderEliminar
  8. Ala!!!! com que jo et tenc com a "blog que visito" al MEU blog me pensava que ja era seguidora, i ara veig que no!!!

    Jo que comptava amb dos punts....SNIF...
    Bé, al manco ja he aprés una cosa més, jejeje

    ResponderEliminar
  9. AINSSS NIÑA QUE ME HAGO UN LIO CON EL CATALÁN QUE NO VEAS JAJA

    SOY SHALAURA... SUPONGO QUE ENCONTRÉ ESTE BLOG POR UN FORO MUY CHULO EN EL CUAL PARTICIPA SU MAGNIFICA CREADORA..JIJI

    shalaura@hotmail.com

    espero tener suerte y que me toque que me encantan las sorpresasss... MUCHOS BESOS PRECIOSA

    ResponderEliminar
  10. Me encanta, yo también me apunto!!!
    He conocido este blog en el foro de MundoRecetas.
    Ya he puesto la imagen en mi blog El Rincón de Gracia. Mi correo es: gracia.mora@hotmail.es
    También soy seguidora tuya en facebook: Gracia Mora.

    ResponderEliminar
  11. Gallina Clueca, te cuento como seguidora porque tengo constancia que ya me seguías. Hay otra persona que aún no se ha apuntado que estará en tu mismo caso.
    Shalaura, mi alma, que también está en castellano... ¿o tampoco te aclaras y lo voy a tener que traducir al andaluz? jajajaja

    ResponderEliminar
  12. pues ya estoy por aquí.
    La agenda debe ser preciosa y tu sorpresa,seguro que muchiisimo mas.

    Yo te conocí por Mundorecetas.

    No tengo blog,pero lo he puesto en mi picasa.

    muchas gracias por el sorteo.
    Besos

    ResponderEliminar
  13. JAJA estaría bien pero es que me liaba mucho con lo de los dos colores jaja

    Por cierto porque yo solo tengo un número??? soy muy torpe con lo de los blogs... ainssss

    MUCHOS BESOS

    ResponderEliminar
  14. Bienvenida Tere. Ya te añado. Recuerda que me tienes que enviar tu mail.
    Shalaura, tienes un número por el sorteo. Las personas que eran seguidoras antes del sorteo tienen un número más. Y las que también son seguidoras por facebook, otro más.
    Si quieres otro número, pásate por el facebook.

    ResponderEliminar
  15. Hola maca!
    M'apunto!
    He penjat la imatge al bloc, el meu correu és mirincondemariposas (arroba) hotmail (punt) com i ja et seguia pel facebook... crec que he fet pack complet ;)
    No record com vaig arribar aquí... quasi diria que vaig llegir un comentari teu al meu bloc, vaig picar al teu... i ja no vaig poder partir! va esser amor a primera vista jejeje.
    El que si record és que tot d'una vaig fer el memory aquell dels bocins de tela :D
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  16. Ja he publicat l'entrada al meu bloc!

    ResponderEliminar
  17. Hola!
    Me encantaría participar, claro que me anoto!!!
    Saludos
    Carina
    http://pajaritosentela.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  18. Me olvidaba de contestar la pregunta, en verdad no se simplemente comencé a mirar nuevos blogs y te encontré.
    carina1882009@live.com.ar

    ResponderEliminar
  19. Después de unos días fuera, ya vuelvo para actualizar.

    ResponderEliminar
  20. Hola!! Quina agenda més bonica, si no em toca ja em diràs com he d'aconseguir-la!
    jo vaig trobar aquest blog mitjançant altres blogs que seguia però ara no recordo quin exactament em va portar a tu... Però n'estic més que contenta, estic enamorada del teu blog! ) i que consti que no et faig la pilota perquè em toqui!!
    ja fa temps també et segueixo al facebook! I ara mateix t'enllaço al meu blog. Les meves dades em sembla que les tens de sobres, tot i que si em toca et donaré la meva nova adreça. El dijous vinent fem el trasllat!!! Visca!! Ja he deixat enviats tots els amics invisibles i paquets perquè em sembla que no existiré durant uns dies!!! Ei si falta alguna cosa per tenir el màxim d'oportunitats d'aconseguir aquesta fabulosa agenda m'ho dius, eh? Petonets!!!

    ResponderEliminar
  21. Así que también estás de sorteo!!
    Yo te conocí a través de Dawn de Mi Rincón de Mariposas pero como no entiendo mucho el catalán pues me perdía un poco... ahora me encanta porque puedo seguir mejor las cositas que haces!!
    Ya te he puesto en mi blog
    ya sabes cual es pero te lo repito
    http://elarcadeglops.blogspot.com/
    y mi correo es
    glopsvara@hotmail.com

    Un beso!!

    ResponderEliminar
  22. Yo era seguidora en el facebook desde mi blog pero ahora también me he hecho con mi nombre.

    ResponderEliminar
  23. A ver si ahora puedo dejar el comentario porque lo he intentado muuuuuuuchas veces :)

    Me apunto!!!!

    montse1778@hotmail.com

    http:/elcuartitodemontsemi.blogspot.com

    Me llevo el logo.

    Un besazo guapa.

    ResponderEliminar
  24. Ya estás apuntada Montse.
    Blogger es lo que tiene, que a veces no deja comentar. A mí antes me pasaba, y ahora, entrando primero a gmail y desde allí directamente a blogger, no tengo problemas.

    ResponderEliminar
  25. perdon,que se me olvidó el correo.
    teviro@hotmail.es

    gracias guapetona

    ResponderEliminar
  26. Hola! Per fi sóc aquí! Quina passada de blog i quin món! Un cop entres, no hi ha fi! M'hi passaria hores! El teu blog el vaig conèixer per tu mateixa i el meu correu és elcaudelamarieta@gmail.com
    Molts petons!!!!

    ResponderEliminar
  27. Hola, em dic Gemma Piqué, he descobert el teu blog gràcies a l'entrada que tens al blog d'aprenent a ser mare que el segueixo sempre que tinc temps, el meu correu electrònic es gpiquevernet32@gmail.com

    ResponderEliminar
  28. Hala que chula, y con la historia que trae detras seguro que es preciosa... me apunto, mi mail es
    mambina82(a)gmail.com
    no te encuentro en facebook asi que cuento como seguidora del blog, ahora te enlazo en el mio ;)
    ah! que se me olvidaba! llegue a tu blog mediante el de Mi rincón de mariposas <3

    ResponderEliminar
  29. Ya te he encontrado en Facebook, a partir de ahora te sigo tambien por aquellos lares
    Por cierto, te he dejado un premio en mi blog, no sé si ya lo tienes pero me hacía ilu http://eraseunavezunamama.blogspot.com/2011/12/flores-para-alegrarnos-el-dia.html

    ResponderEliminar
  30. Hola! Sóc Judith Luque i el meu mail és judithluquereal(a)gmail(punt)com. M'agradaria molt participar-hi! Jo et vaig conèixer a través del blog "Mi rincón de mariposas". També et tinc al Facebook i t'he afegit al meu blog :)

    ResponderEliminar
  31. Hola gràcies per el sorteix. Tens coses molt xules.
    Jo t'he conegut pel google.
    Em faig seguidoora i ho pose al meu blog fieltrofeltfeltro.blogspot.com i el meu correu és feltro.felt.feltro@hotmail.com
    Bon Nadal.

    ResponderEliminar
  32. Holaaaa
    Mi nombre es Lali
    Mi correo es laliceldran@gmail
    Mi blog es http://mamahazteunblog.blogspost.com
    Y encontré tu blog en el blog de "el arca de glops"
    Y yo no era seguidora hasta el momento de la publicación y tampoco del Facebook.
    Muchísimos besos de Lali y Silvia :)

    ResponderEliminar
  33. Holaaa! El meu blog ja no es diu plena de felicitat sino ple de felicitat, ho vaig canviar fa uns dies. Espero que no hi hagi cap problema... :)

    Una abraçada!

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...