12 sept. 2011

MARÇ "LO TAFANARI"

Des de petita que em recordo entre robes, fils, tisores i agulles. La meva mare i la meva germana treballaven en un taller de costura, i sempre acabava amb els mostraris de robes a les mans. Quina varietat en petit format! Algun profit els hi havia de treure, no podia simplement acumular-les; la meva mare les hauria llençades immediatament. Les meves nines van convertir-se en els meus conillets d’índies, en l’enveja del veïnat, vestint-les amb tota varietat de conjunts, fruit de la imaginació més esbojarrada d’aquella nena que no he deixat de ser.
Amb el pas del temps, tot ha canviat d’escala;  les nines han donat lloc a persones, els petits mostraris a robes a metres, i els vestidets i pantalonets de les nines han donat pas a la meva passió per dissenyar i confeccionar tot tipus de bosses i complements.
Normalment de la necessitat surten les millors idees, i de conèixer les persones en surt la proposta més escaient. La producció de bosses en sèrie no em motiva gens i és per això que mai en faig dues d’iguals.
Per exemple, d’una necessitat d’organització personal i coneixent com m’agrada treballar, ha sorgit la meva última creació; un davantal-cinturó per anar a l’hort.  Ha estat el poder anar a l’hort i tenir tots els estris a mà, sense haver de portar la típica bossa on mai es troba res, el que ha donat lloc a la confecció d’aquest davantal o cinturó.
De la necessitat a la idea, de la idea al croquis, i del croquis als patrons. Així és com treballo. D’un conjunt de retalls, cremalleres, fils, cintes i gomes projecto la combinació adient per a satisfer el meu objectiu, la confecció de la peça final.
                         

3 comentarios:

  1. que xulo Angie! Benvinguda a la blogosfera! és de lo més divertit aquest món! T'apunto i t'enllaço des del meu blog per què et puguin anar coneixent.
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Anna. Ja ho estic disfrutant, tot i que tinc molts dubtes i coses que no sé fer. Bé, tot arribarà.
    Abraçades!

    ResponderEliminar
  3. M'encanta¡¡¡¡¡¡ Kirsi

    ResponderEliminar

Puedes decir algo... si te apetece... pero si lo que quieres es hacerte publicidad, mejor no lo hagas, jejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...