2 nov 2011

FES LES TEVES PRÒPIES ETIQUETES

Fa algun temps vaig veure al blog Zapaburu una entrada que explicava cóm fer etiquetes de roba per a les nostres creacions, de forma casolana. Ho vaig guardar per si algun dia ho necessitava.
Doncs no fa gaire, cansada de fer les etiquetes a mà, amb rotuladors per a roba (que no m'acabaven de quedar tot lo bé que jo volia) vaig decidir posar en pràctica el tutorial de Zapaburu.
Ho vaig fer així.
Tenia per casa paper transfer per imprimir i planxar sobre samarretes blanques, i cinta de cotó blanca. Són aquests...
Vaig imprimir les etiquetes al paper transfer, tenint en compte les mides de la cinta de cotó que tenia, i imprimint amb l'efecte mirall, per tal que al passar-ho a la roba es llegís bé... 
Vaig tallar les etiquetes i les vaig planxar sobre la cinta, seguint les instruccions del fabricant, i sense vapor a la planxa...

 Quan es refreda una mica, ja podem desenganxar el paper amb compte...
Aquest és el resultat, llest per tallar i cosir al seu lloc. Jo vaig fer una etiqueta llarga per l'interior de la roba, i una petita per a l'exterior...
També ho podem planxar sobre bies d'algun color, tenint en compte que si és molt fosc no s'apreciarà gaire bé (aquest és paper per samarretes blanques)...
El resultat podria ser millor amb un millor disseny, però tot arribarà, ja estic pensant un pròxim trueque per sol·lucionar-ho. Però crec que ha millorat força de fer-ho amb rotuladors a fer-ho d'aquesta manera...



16 comentarios:

  1. m'encanten!!!
    just avui he vist els pantalons de para mi peque con amor i m'he quedat pensant sobre les etiquetes! però sols havia pensat en rotulador.
    on es compra el paper transfer?
    una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. Impresionante!! Quedan super bonitas! Ni se me había ocurrido... No voy a ir de propio a comprar el papel transfer, pero estoy segurísima que si "me lo encuentro"... ¡lo compro!, jeje. Yo lo he hecho con el rotulador y no queda perfecto, pero de momento me ha gustado! Besos y mil gracias por la información.

    ResponderEliminar
  3. Què bé que queden! Gràcies per compartir-ho!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies per compartir aquesta informació!! m'anirà genial!
    Petons.

    ResponderEliminar
  5. M'encanta la manera casolana!!!! Jo sempre he optat per portar-les a imprimir a la merceria, et fan uns rotlles d'unes 500 etiquetes a uns 25€ .Besus

    ResponderEliminar
  6. El paper transfer el podeu trobar a papereries d'aquelles completes, de les que tenen gairebé de tot o botigues de manualitats.
    LaKa, la opció de la merceria no està gens malament.
    Una altra opció, que m'ha comentat avui mateix Taller Pisimun, és la pàgina www.soyde.com, on podeu encarregar etiquetes per planxar a tot tipus de roba (samarretes, pantalons, mitjons, sabatilles, etc)

    ResponderEliminar
  7. Per marcar la roba de la nena jo tenc etiquetes de les que es planxen, de marca Stikets. Hi ha enllaç al meu bloc amb un petit descompte.
    Però per fer maco les que dius amb cinta m'agraden molt! ho provaré :) crec que començaré amb cinta i rotu, sols un dibuixet d'una papallona enganxada al lateral de la roba, a veure com queda :)

    ResponderEliminar
  8. Dawn, mira de fer una per cada cara, que queda molt bé, ja que de vegades les fem per una cara i resulta que allà on la voliem col·locar, es veu la part sense dibuix, jajaja, deu ser perquè m'ha passat, jajaja

    ResponderEliminar
  9. pues tengo este mismo papel transfer en casa y no se me había ocurrido!!! me encanta!!

    ResponderEliminar
  10. Queden xulíssimes, jo m'he fixat el paper tranfer que tinc per casa i és com de roba el paper i no és transparent si no blanc, veig que hi deu haver de diferents tipus...Però, bé, abans de pensar en etiquetes potser que faci algo de roba on posar-les, je, je...

    ResponderEliminar
  11. Sí Anna, només li has de perdre la por, jeje. Si no, ja te la treuré jo al taller de costura... que hem de decidir quan el fem.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  12. Jo pe, gracias por dejarme este enlace, esto si que son etiquetas!!!es que las mias quedan muy cutres, tengo el papel transfer en casa, así que voy a probar a ver que sale. Lo que me decías del sello de goma, voy también a investigar , a ver si saco alguna idea.

    ResponderEliminar
  13. Molt bona explicació!! però com es fa l'efecte mirall?? Gràcies!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hi ha impressores que et donen la opció d'imprimir amb efecte mirall. Si no és el cas, pots portar la imatge a un editor d'imatges (tipus photoshop) o a una pàgina per retocar imatges, con picmonkey. En aquesta pàgina, vas a "edit a photo", carregues la imatge a girar, i des del menú "basic edits" (el de dalt) a l'opció "rotate" pots fer l'efecte mirall amb les fletxes horitzontals)

      Eliminar
    2. Genial, gràcies!!!

      Eliminar
  14. Hola em dic Rakel, acabo de descobrir el teu blog i m'encanta!!!!!
    Moltes gracies per el tutorial, esta molt be, de ven segur que el faré.
    Petons
    Rakel

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...