11 nov 2011

BLOKUS

Aquest és un joc que m'agrada especialment. Vam jugar a casa d'uns amics i de seguida el vaig voler tenir a casa, ara deu fer uns 3 anys, crec. El joc és el tauler que veieu, que està quadriculat, i un seguit de peces de diferents formes, en quadre colors. Consisteix a anar col·locant les peces del teu color, de manera que posis el major número possible, només tocant-se per les cantonades, i intentant barrar-li el pas als adversaris per què no en col·loquin de les seves.
El Nur juga a col·locar-les al tauler; inclús les gira buscant la millor posició. De vegades em sorprén agafant-ne dues de la mateixa forma (però de diferent color) i dient-me que són iguals. Quan acaba les endreça per colors.
Crec que aquest joc ajuda al desenvolupament de la visualització espaial... deu ser que m'agrada per això; deformació professional, jeje.
Este es un juego que me gusta especialmente. Jugamos en casa de unos amigos y en seguida lo quise tener en casa, ara cosa de unos 3 años, creo recordar.
El juego es el tablero que veis, que está cuadriculado, y una serie de piezas de diferentes formas, en cuatro colores. Consiste en ir colocando las piezas de tu color, de manera que pongas el mayor número posible, tocándose solo por las esquinas, e intentando cortar-le el paso a los contrincantes para que no coloquen las suyas.
Nur juega a colocarlas en el tablero; incluso las gira buscando la mejor posición. A veces me sorprende cogiendo dos de la misma forma (pero diferente color) diciéndome que son iguales. Cuando acaba las ordena por colores.
Creo que este juego ayuda al desarrollo de la visualización espacial... debe ser por eso que me gusta; deformación profesional, jeje.

1 comentario:

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...