5 nov 2011

DIA DE PLUJA, DIA DE JOCS A L'INTERIOR

Ahir, que va ploure tot el dia, vam haver de buscar alternatives a sortir a passejar o fer activitats a l'exterior. Aprofitant el muntatge pel sorteig de la gorra, vam ampliar i posant uns quants pots més de medicaments buits (suministrats per l'avi) i vam fer la nostra bolera particular.
A la tarda vam treure el joc de construcció que li vam fer al Nur aquests estiu i vam estar construint. Tot s'ha de dir, amb això jo m'engresco com la que més!




7 comentarios:

  1. Me quedo con ese juego de construcción...¡qué bonito! Yo tengo algunos trozos cortados pero como los pequeños, para las piezas grandes no tengo herramienta... ¡intentaré convencer a alguien para que me lo corte!jeje. Saludos!

    ResponderEliminar
  2. Quin lloc de construcció! M'encanta!

    ResponderEliminar
  3. Inma, las plataformas las cortamos con la motosierra directamente. Ahora le faltaría una pulida, pero le sirve igual...más rústico!! jaja

    ResponderEliminar
  4. chulo chulo!!
    apetece de ser pequeño otra vez.. bueno o ser madre y hacer lo de mayor con los peques.
    que buena excusa tenemos!

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...