28 dic 2011

SALVATGES AL POBLE / SALVAJES EN EL PUEBLO

Avui estic molt enrabiada. Un cabirol ha tingut la mala sort que uns gossos l'empaitessin i acabés al poble. He intentat que marxés però suposo que estava tan espantat que no ha pogut. Els salvatges que hi ha pel poble l'han agafat tot i que els he demanat que el deixessin marxar. Tinc tanta impotència per no poder fer, que només em queda fer aquesta denúncia, aquí. Com poden tenir tan poca empatia cap els animals? No ho entenc ni ho entendré mai. Els detesto per fer aquest tipus de coses.

10 comentarios:

  1. Jo, vaya impotencia habrás sentido, me lo imagino, ver allí mismo lo que le hacían.

    ResponderEliminar
  2. Estas mal situada noia...

    ResponderEliminar
  3. Estic amb l'anònim 3.

    Els animals fers a la montanya, es el que els i toca, igual que feien els nostres avantpassats...

    ResponderEliminar
  4. Ja sé que ha passat molt de temps però jo ho estic llegint avui. Quanta indignació!!! Pobret, quin esglai...

    ResponderEliminar
  5. caram... quin esglai pobra bèstia... de lluny, escopetes, pum pum, ja costa d'engollir, però així, espantat, mirada amb mirada, perdut... no puc tampoc...

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...