9 dic 2011

DETALLS PER REGALAR (1) MONEDER MÀGIC / DETALLES PARA REGALAR (1) MONEDERO MÁGICO

Com que ja s'acosten les dates de nadal i anem una mica liades buscant què fer de regals, que siguin  macos, ràpids i econòmics (i si són originals, seria meravellós!), doncs obro aquesta categoria per ajudar-vos en aquest aspecte.
Avui us porto aquest moneder que vaig veure al foro Mundorecetas (secció de manualitats) i que la companya Xusy ens va mostrar l'enllaç al tutorial.
El trobareu a Craft Passion, amb el seu tutorial. Està en anglès, però us podeu ajudar del traductor de google, i les fotos són molt aclaridores, només cal saber que una polzada (") són 2.5cm.
Zip-Itself Tetrahedron Coin Purse
Como se acercan las fechas de navidad y vamos un poco liadas buscando qué hacer de regalo, que sea bonito, rápido y económico (y si es original, sería maravilloso), pues abro esta categoría para ayudaros en este aspecto.
oy os traigo este monedero que encontré en el foro de Mundorecetas (sección de manualidades) y que la compañera Xusy nos mostró el enlace al tutorial.
Lo encontraréis en Craft Passion, con su  tutorial. Está en inglés, pero os podéis ayudar del traductor de google, y las fotos son muy esclarecedoras, sólo hay que saber que una pulgada (") son 2.5cm.

A la mateixa pàgina també podeu trobar aquest moneder tetraedre.
Triangle Coin Purse - How to sew
En la misma página también podéis encontrar este monedero tetraedro.

3 comentarios:

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...