19 dic 2011

DETALLS PER REGALAR (13) MONEDERS/ DETALLES PARA REGALAR (13) MONEDEROS


Quan vaig estar a Barcelona vaig comprar unes boques de moneder de les de tota la vida perquè em venia de gust probar a fer-ne algun, tot i que no en tenia ni idea. Avui he estat buscant algun tutorial, i n'he trobat un munt!
Cuando estuve ne Barcelona compré unas cuantas bocas de monedero de las de toda la vida porque me apetecía probar a hacer alguno, aunque no tennía ni idea de cómo. Hoy he estado buscando algún tutorial y he encontrado bastantes.
Mini purse frames  tutorial en Cotton and Cloud 
Mic-O-pera estructura metálica Monederoaquest ja és per nota (éste va para nota), també a Craftpassion

I si no us agraden aquest tipus de moneder, o no trobeu les boques, també n'hi ha d'altres...
Y si no os gustan este tipo de monederos o no encontráis las bocas, también he encontrado otros...



I aquest m'encanta per la seva senzillesa...
Y éste me encanta por su sencillez...

3 comentarios:

  1. M'agraden tots! Va ser difícil trobar les boques? No tenc ni idea d'on les poden vendre per aquí.

    ResponderEliminar
  2. pues yo ando dándole un toque masculino a algunos monederos, ya os enseñaré qué tal!

    ResponderEliminar
  3. Linibau, potser les trobaries en una bona merceria. Jo les vaig buscar en una merceria especialitzada en patchword i manualitats, però eren molt cares. I les que tinc les vaig comprar a Barcelona, en un majorista que tenen quasi de tot per a fer bosses i coses per l'estil.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...