7 dic 2011

ESTAT DE L'AMIC INVISIBLE / ESTADO DEL AMIGO INVISIBLE

Com que la persona a la que havia de regalar es de Sabadell, vaig aprofitar aquests dies per entregar-li personalment, tot i que no la vaig poder veure.
Como la persona a quien tenía que regalar es de Sabadell, aproveché estos días para entregarlo personalmente, aunque no la pude ver.
Esperava tornar per poder-vos ensenyar què li he regalat, però ha decidit no obrir-lo fins la nit de Nadal, així que només us puc ensenyar això.
Esperaba regresar para poderos enseñar qué le he regalado, pero ha decidido no abrirlo hasta nochebuena, así que sólo os puedo enseñar ésto.

Poso la llista on afegiré l'estat de cadascú. Si algú encara no ha fer el regal i vol consultar les dades del seu Amic Invisible, cliqueu aquí.
Pongo la lista donde añadiré el estado de cada uno. Si alguien aún no ha hecho el regalo y quiere consultar los datos de su Amigo Invisible, pulsad aquí. 

01.- LA PANTIGANA ENVIADO   RECIBIDO
02.- PELL A PELL  ENVIADO
03.- PANDIELLEANDO ENVIADO  RECIBIDO
04.- PARA MI PEQUE CON AMOR ENVIADO   RECIBIDO
05.- MAMAMODERNA ENVIADO
06.- LINIBAU    ENVIADO   RECIBIDO
07.- ONAVIS   ENVIADO   RECIBIDO
08.- ESTHER CARULLA ENVIADO   RECIBIDO
09.- SOL SOLET   ENVIADO   RECIBIDO
10.- CAYEMORE   ENVIADO   RECIBIDO
11.- TALLER PISIMUN  ENVIADO   RECIBIDO
12.- SAM   ENVIADO

20 comentarios:

  1. no sabía que ya había regalos enviados!! que bien! así, en cuanto termine, lo mandaré! puede que el lunes, si no se me tuercen los planes!

    ResponderEliminar
  2. El meu està UNDER CONSTRUCTION!!! espero enviar-lo en dos o tres dies!

    ResponderEliminar
  3. Quina emoció!! i quina velocitat!
    Al final m'alegra no haver-me apuntat, fa 3 setmanes que no aconseguesc un moment per fer res, una contractura, una crisi d'asma, grip... i tot intercalat amb mocs i refredats varis dels peques :-S

    ResponderEliminar
  4. Qué agobio me ha entrado al ver que ya lo habéis enviado varias!!! Yo tengo todo preparado para hacerlo, pero todavía no he empezado. Besossssssssss!!

    ResponderEliminar
  5. Que txulo això de l'amic invisible virtual, m'ha encantat la idea tot i que jo sóc torpe i no sabria que fer ni com fer-ho. Abraçades!

    ResponderEliminar
  6. Jo ho he enviat avui i no sé si ho he rebut, tinc un avís de correus però no hi he pogut passar. Ja informaré!
    quins nervis!!

    ResponderEliminar
  7. Acabo de rebre el meu regal de l'amic invisible!!!

    Només puc dir que estic super-contenta, el regal és encertadíssim!!! A mi m'encanta i estic segura que a la petita també li agradarà molt!
    Demà penjo les fotos al meu bloc!!
    Quina il.lu!

    Puc dir qui crec que és la meva amiga invisible???

    ResponderEliminar
  8. Sisplau, digues qui te l'ha enviat, que no ho sé ni jo, jeje
    Estic desitjant veure-ho.
    Quan ho pengis, deixa'm l'enllaç per quan faci el recopilatori de l'amic invisible

    ResponderEliminar
  9. regalo recibido! mi AI es onavis! mañana espero sacar fotos para dedicarle una entrada! gracias Mariona!

    ResponderEliminar
  10. Ep! La meva amiga invisible és la Sol Solet!
    Et deixo el link de l'entrada que he fet al meu bloc:
    http://aprenentasermare.blogspot.com/2011/12/amic-invisible-rebut.html

    ResponderEliminar
  11. Yo ya envié el mio ayer!!! me imagino que si no hay problema llegará en dos o tres dias, a ver si le gusta, que ilusión!!!!

    ResponderEliminar
  12. He fet un post amb el meu superamic invisible! estic encantada! Me l'ha fet la MamaModerna

    ResponderEliminar
  13. Ya faltan pocos por enviar, de hecho sólo dos... y uno de ellos ya está acabado, que lo he visto yo en persona, jejeje.
    Voy a crear una página en la parte superior del blog con los regalos que han ido llegando, así lo podréis consultar cuando queráis.

    ResponderEliminar
  14. Avui hem rebut el nostre regal!! Ens ha agradat molt. La nostra AI és na Cayemore.
    En poder faig una entrada al meu blog.

    ResponderEliminar
  15. Me acaba de llamar la empresa de transporte y me ha dicho que ha habido problemas con mi paquete y llegará el viernes a su destino si no pasa nada!!! que bajón y que mala suerte!!! espero que al menos llegue antes de navidad porque falta que la pillen en casa... en fin lo siento pero mi amiga invisible tendrá que tener un poquito de paciencia...

    ResponderEliminar
  16. Me acaba de llamar la empresa de transporte para decirme que ha habido un problema con mi paquete y que llegará el viernes si no pasa nada!!! que bajón y que mala pata!!!! espero que al menos la pillen en casa y lo tenga antes de navidad.... lo siento mucho pero mi amiga invisible tendrá que tener un poco de paciencia....

    ResponderEliminar
  17. Bueno me dicen que ya ha llegado!!!espero que le haya gustado....

    ResponderEliminar
  18. Me acaban de avisar de que mi amigo invisible ya ha llegado!!!!!!!!! que ganas tengo de abrirlo!!! en cuanto pueda haré la entrada en mi blog que justo voy a estar unos dias incomunicada, un besito!!!

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...