23 dic 2011

DIVENDRES MUSICALS - Rosa Zaragoza

Aquest juliol, aprofitant que estava a Barcelona per assistir a un curs de la UB (L'educació Montessori en el s.XXI. Una mirada des de la neurociència) vaig tenir el gust d'anar a un micro-concert de Rosa Zaragoza al pati d'una escola lliure del barri de Gràcia.
He de dir que no la coneixia quasi i vaig anar amb unes amigues del Pallars.
La primera cançó que vaig sentir (i he de dir "sentir") em va posar la pell de gallina, però amb aquesta que us enllaço em vaig posar a plorar, suposo que va tocar alguna cosa dintre meu i va sortir.
Espero que la disfruteu tant com jo.


Mi abuela parió a mi madre.
Mi madre me parió a mí.
Todas paren en mi casa,
yo también quiero parir.


Yo quiero parir tranquila,
que nadie me meta prisas,
que mi chico esté conmigo,
por si hay lágrimas o risas.


Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.
Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.


Si pides, yo te doy teta;
Si lloras, te cojo en brazos
;
Que gusto darte un abrazo
y llevarte en bicicleta.


María no tiene niños,
pero ella también es madre:
envuelve con su cariño
a quien se pone delante.


Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.
Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.


Tu quieres una mamá
y yo quiero tener hijitos;
muy pronto te iré a buscar
pa poder vivir juntitos.


Amatxik ama erditu zuen.
Amak ni erditu zuen.
Etxeko emakumeek erditzen dute,
nik ere erditu nahi.


Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.
Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.


Miña avoa pariu miña nai.
Miña nai pariume a min.
Todas paren na miña casa,
eu tamben quero parir.


L’àvia va parir ma mare.
Ma mare em va parir a mi.
Totes pareixen a casa,
jo també vull parir.


Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.
Mi mamá me mima ma, mímame mamá, mamá.


I des de fa uns dies tinc el nou cd que ha tret en directe.
Hi ha una cançó amb la que no puc estar-me quieta al sentir-la. La poso una mica alta i a ballar i saltar (i ara ho complemento amb les cintes que ens va enviar l'Inma de Para mi peque con amor).
A la luz de la risa de las mujeres - Rosa Zaragoza
Crec que hem de reivindicar el ser dones, que tenim molta sort d'haver-hi nascut... tenir la gran sort de formar dintre nostre una vida que només ens necessita a nosaltres per tirar endavant. Una gran responsabilitat que sempre he desitjat, que estic disfrutant i que espero repetir! Visca el ser dones!

Canto a las mujeres, que como las lobas
bailan y aúllan a la luna.
Juntas y salvajes van por las montañas,
... Van en libertad y son hermanas.

Recogiendo todos los logros de nuestras antepasadas,,
continuando con conciencia y usando nuevas palabras.

Es el momento de alcanzar los sueños,
es hora de regalarnos risas,
de esas que nacen de muy adentro
y que se expanden a toda prisa.

Y que rían con nosotras los nuevos hombres del mundo
que se inventan, como nosotras, para poder andar juntos.

Sentimos lo sagrado habitando nuestro cuerpo,
que es el cuerpo de la tierra misma.
En cada fase de nuestros ciclos
abrazamos con amor la vida.

Y que vivan con nosotras los nuevos hombres del mundo que se inventan, como nosotras, para poder sembrar juntos.



SI ENCARA NO T'HAS APUNTAT, PER ACONSEGUIR-LA, AQUÍ, FINS EL 5 DE GENER
 ASI AÚN NO TE HAS APUNTADO, PARA CONSEGUIR-LA, AQUÍ, HASTA EL 5 DE ENERO

3 comentarios:

  1. Pero qué preciosidad de canción y el vídeo también, aquí estoy con los ojos vidriosos... ¡cuántas emociones juntas! Muchíiiiiiiiisimas gracias por compartirlo, no la conocía... ¡que suerte tengo de tener esta tribu virtual! porque sino por aquí no me entero de nada. Besos!

    ResponderEliminar
  2. M'ha arribat al cor, m'ha emocionat moltíssim i bellugat quelcom dins meu...que bonic i profund. M'has inspirat per escriure la meva entrada d'avui. Saps que aquestes coses donen sentit i color a la meva vida? No us conec en persona però us estimo moltíssim Pantigana i Imma!!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies Marina, sempre va bé saber que hi ha gent en la teva línia de pensament.
    I espera a conèixe'm en persona... que no m'estimaràs tant, jajajaja
    Una abraçada

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...