8 dic 2011

US VE DE GUST UN COSIM PLEGADES? / ¿OS APETECE UN COSE CONMIGO?

No us atabaleu, que ja sé que ara aneu molt liades. Seria de cara a passat festes.

No os aturrulléis, que ya sé que ahora vais muy liadas. Sería para después de fiestas.

Havia pensat fer una jaqueta tipus desuadora amb caputxa i cremallera, que així aprenem a cosir-les. Una cosa així, però oberta totalment. I no sé encara si la cremallera seria asimetrica com aquesta.

Había pensado hacer una chaqueta tipo sudadera, con capucha y cremallera, que así aprendemos a coserlas. Una cosa así pero abierta totalmente. Y aún no sé si la cremallera sería asimétrica como ésta.


A qui li interessi, necessitaria saber la talla que voldrà fer per preparar els patrons.

A quien le interese, necesitaría saber la talla que querrá hacer para preparar los patrones.


28 comentarios:

  1. No esperaba menos de ti, Yolanda. Ya sé las medidas que necesitas, jeje.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Yo también me apunto! Me vale una talla 2 años o 12 años, según lo que tengas previsto :-)

    ResponderEliminar
  3. Me apunto! Talla 2 años, qué ganas! ;)

    ResponderEliminar
  4. Ya sabes que yo también me apunto a un bombardeo!! Allí estaré, la chaqueta me encanta! Besos.
    Ah! Y ahora me he acordado que me pediste una foto de más de cerca del pantalón de Acher, te la enviaré por email...no se lo hice yo, pero es fácil, fácil!
    Besos

    ResponderEliminar
  5. Es clar que em ve de gust!!! M´agradaría fins i tot per jo! Així que m´agradaría una talla 38 i una 3 anys, jajajaja

    ResponderEliminar
  6. Si queréis la hacemos para nosotras, que es cierto que siempre cosemos para los peques y ya va siendo hora que nos hagamos un regalo, no?
    Tengo una chaqueta que me encanta la forma y podría servir para sacar el patrón.
    Pero como queráis.

    ResponderEliminar
  7. Si és passat festes jo també m'apunto! em ssembla bona idea lo de fer-ho per nosdaltres! Besus

    ResponderEliminar
  8. Si és passat festes jo també m'apunto! Per als petits ja m'està bé i si ho fem per nosaltres també! besus

    ResponderEliminar
  9. Hola! jo em dic Àngela. Sóc novíssima en tot això. T'he conegut a través de mi rincón de mariposas, ja que per casualitat vaig trobar el seu cose conmigo de la chupa, i ha sigut la meva "primera cosida", una mica seria...m'ho vaig passar fantàstic! així que m'apunto il.lusionadíssima. Jo tinc tres pésols, de dos, cuatre i sis anys. M'aniria genial, mides de 6 anys, que la chupa va ser pel de 4...

    M'agrada el teu bloc! el seguiré de ben apropet! ah! i genial idea fer "un cose" talla per nosaltres...!tb m'hi apuntaria! GRÀCIES!

    ResponderEliminar
  10. Em dic Àngela, t'he conegut a través de mi rincón de mariposas. Per casualitat vaig trobar el seu cose con nosotras de la chupa i m'hi vaig animar. Va ser la meva "primera cosida" d'alguna coseta seria... i em va encantar. Així que m'apunto il.lusionadíssima al que facis! jo tinc tres pésols de dos, cuatre i sis anys. M'interessaria la talla 6 anys, pq la chupa va ser pel de 4...
    M'encanta el teu bloc i el seguiré de ben apropet! ah! i em sembla genial idea fer un cose talla nostre! m'hi apunto!!!

    ResponderEliminar
  11. M'apunto jo també, talla 38, per mi! i la del P. ja la faré quan en sàpiga, que la així segur que quedarà millor! Merci!

    ResponderEliminar
  12. Em crida molt la idea però no sé on trobar tela adequada! Quin tipus de tela és? De talla em va bé 2 anys, 4 anys o per jo sobre la 40, que no m'agrada anar estreta jejeje
    Una abraçada i gràcies per la feina de muntar cosetes!!

    ResponderEliminar
  13. Jo encara no he trobat roba tipus sudadera. La del Nur li vaig fer reaprofitant dues d'aquelles de publicitat. Però estic pensant seriosament fer-la talla adult i llavors podrás fer servir polar o qualsevol roba que abrigui i sigui un pèl elàstica.

    ResponderEliminar
  14. Uf!, a mi me iría bien la talla 10 años jeje!, pero si no adaptaré tu patrón, porque me gusta para la peque de cara a la primavera, (que tal un algodón forrado con una felpa?), un abrazo. Olga

    ResponderEliminar
  15. Hola! Em dic Judith i jo també t'he conegut a través de "Mi rincón de Mariposas", on vaig fer el saquet de dormir en el seu "Cose con nosotras". Em vé molt de gust apuntar-me al teu "Cose conmigo" :) Encara no en tinc massa experiència, però en tinc moltíssimes ganes! La meva nena és molt petitona, així que la desuadora sería per l'any que vé. La talla 1 any ó 2 em va perfecte. Moltes gràcies!!!

    ResponderEliminar
  16. Si haceis para adultos me apunto...
    Me dais una envidia con los cose conmigo... al final me voy a tener que poner a hacer hijos como una loca, para poder hacer los coseconmigo!!!

    Un saludo

    ResponderEliminar
  17. Ah que no lo dije, yo necesito talla 2-3 y 4-5
    Y si hay para adultos pues también jejeje

    ResponderEliminar
  18. Hola! Ja has pensat quin dia fer-lo? Tinc moltes ganes! ;)

    ResponderEliminar
  19. Al final me decanto por una chaqueta para nosotras, que ya nos toca! Ahora que he acabado el tipi, acabaré de sacar los patrones de unas chaquetas que tengo de las que me gusta el corte, y me pongo a organizarlo. Primero tengo que hacerlo yo para ver que todo cuadre y montar el tutorial. Os digo algo en breve

    ResponderEliminar
  20. Hola! Avui he descobert aquest cosim plegades, no se quat temps fa que vau començar, hi soc a temps d'apuntar-me encara??
    De cosir no en se massa, pero m'encanta la jaqueta!!
    Mail: morralbarbara@hotmail.com

    http://imaginanticreant.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Al final es fa fer una dessuadora per dona. Suposo que el tornaré a organitzar d'aquí a un temps.

      Eliminar
  21. madre mia, es que eres una genia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ jiji, me encanta, es posible comprarte los patrones?
    Muchas gracias
    Muakassssssss
    Nuria

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Por ahora no. A ver si me pongo ya las pilas con los patrones, que siempre me lío con tantas cosas que no me da tiempo a todo ;-)

      Eliminar
    2. pues en cuanto los tengas, quiero unos cuantos, jijiji. Por cierto enhorabuena por la semana del bebe ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
      Muakskas Nuria

      Eliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...