19 dic 2011

DETALLS PER REGALAR (14) ORGANITZADORS PER A BOSSES / DETALLES PARA REGALAR (15) ORGANIZADORES PARA BOLSOS

Quan algú m'encarrega una bossa normalment em comenta que no troba bosses a les botigues que estiguin ben organitzades a l'interior i sempre ho perden tot a dintre.
Cuando alguien me encargaun bolso, normalmente me comenta que no encuentra bolsos en las tiendas que estén bien organizados en su interior y siempre lo pierden todo dentro.
Us proposo uns organitzadors per solucionar aquest caos que impera a moltes bosses que ens agraden molt a l'adquirir-les, fins el moment del dia a dia, on veiem que no funcionen.
Os propongo unos organizadores para solucionar este caos que impera en michos bolsos que nos gustan mucho al adquirirlos, hasta el momento del día  día, donde vemos que no funcionan.
Crec que pot ser un molt bon regal, ja que regalar una bossa és una mica arriscat (hi ha gustos per tot), però, en canvi, regalar un interior de bossa quasi sempre es pot encertar.
Creo que puede ser un muy buen regalo, ya que regalar un bolso es un poco arriesgado (hay gustos para todo), pero, en cambio, regalar un interior de bolso casi siempre se puede acertar.
Aquí va el que he trobat d'interessant.
Ahí va lo que he encontrado interesante.
Aquest és si saps a quina bossa hi anirà. Éste es si sabes en qué bolso irá. Tutorial a Fresh Crush

organizerorganizer
Un de força senzill i que serveix per a qualsevol bossa . Uno bastante sencillo y que sirve para casi cualquier bolso. Tutorial a The giving flower (el PDF aquí)

Una mica més elaborat que l'anterior. Tutorial en Foot prints

 Aquest es pot fer en feltre o a ganchet.  Este para fieltro o ganchillo. El trobeu a Little projects

 Aquí fan servir un davantal de fuster i el pengen de la bossa, però seria fàcil fer-ho tot a casa. Aquí utilizan un delantal de carpintero y lo cuelgan del bolso, pero ería fácil hacerlo todo en casa. Ho trobareu a Martha Stewart



2 comentarios:

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...