29 dic 2011

TROC 1 - FINALITZAT / TRUEQUE 1 - FINALIZADO

Tal i com vaig exposar en aquesta entrada, tenia un troc pendent amb Enfeltrart (des del nadal passat! ops!).
Tal y como os expuse en esta entrada, tenía un trueque pendiente con Enfeltrart ( desde las pasadas navidades!)

Ella em va fer aquestes sabatilles per regalar-li al meu germà:
Ella ´me hizo estas zapatillas para regalarle a mi hermano:
Jo li havia de fer una bossa, però l'altre dia em va veure amb això...
Yo tenía que hacerle un bolso, pero el otro día me vio con ésto...
... i s'ho va quedar!! Trobareu les indicacions per fer-vos-en un aquí.
... ¡¡y se lo quedó!! Encontraréis las indicaciones para haceros uno aquí.


Així que... TROC 1 FINALITZAT
Así que... TRUEQUE 1 FINALIZADO


7 comentarios:

  1. Pots explicar que és exactament això que vas trocar? ho veig xulo, però no sé exactament com va, és una peça sola? ho has fet tu?

    ResponderEliminar
  2. És una mena de súper-buff, que te'l pots col·locar de les formes que hi ha a les fotos. Hi ha el tutorial al blog. Ara edito l'entrada per posar l'enllaç.

    ResponderEliminar
  3. hola me gustaria hacer un trueque contigo. gracias

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola,
      enviame un mail y lo hablamos.
      la.pantigana.pallaresa@gmail.com

      Eliminar
  4. hola me gustaria hacer un trueque contigo

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...