11 dic 2011

AMIC INVISIBLE... ES VAN DESCOBRINT! / AMIGO INVISIBLE... ¡SE VAN DESCUBRIENDO!

Com ja sabeu em va tocar regalar-li a l'Esther. Em va dir que l'obriria la nit de nadal, però resulta que ho feia per cortesia per la gent que encara no l'havia rebut. Li vaig dir que si volia el podia obrir... i l'ha obert. Així que ja us puc ensenyar què li vaig fer.
Como ya sabéis, me tocó regalarle a Esther. Me dijo que lo abriría en nochebuena, pero resulta que lo hacía como cortesía para la gente que aún no lo havía recibido. Le dije que lo podía abrir si quería... y lo ha abierto. Así que ya os puedo enseñar qué les hice.
Això per al seu fill adolescent, una motxilla de cordes...
Ésto para su hijo adolescnte, una mochila de cuerdas..
 I això per a ella, un buff-bufanda-ponxo, segons es cordi o col·loqui...
Y ésto para ella, un buff-bufanda-poncho, según se abroche o se coloque...

SI ENCARA NO T'HAS APUNTAT, PER ACONSEGUIR-LA, AQUÍ, FINS EL 5 DE GENER
 ASI AÚN NO TE HAS APUNTADO, PARA CONSEGUIR-LA, AQUÍ, HASTA EL 5 DE ENERO

4 comentarios:

  1. M'encanta!! Segur que està molt contenta.

    ResponderEliminar
  2. preciosa mochila! yo trabajo con adolescentes, ya sabes, seguro que le gusta!

    ResponderEliminar
  3. Angie! que xula la bossa i el buf! i molt bones les idees per regalar, jo ja en penjaré alguna també que estic enfeinada fent regalillos i l'amic invisible!

    ResponderEliminar
  4. Qué bolsa tan bonita!! Me ha gustdo mucho! Saludos.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...