11 dic 2011

DETALLS PER REGALAR (7) JOC DE DAMES / DETALLES PARA REGALAR (7) JUEGO DE DAMAS

Acabo de descobrir aquest joc de dames transportable. Si no teniu nocions de patchword sempre podeu buscar una tela de quadres per estalviar-vos aquesta feinada. A mi el patchword no m'ha cridat mai gaire l'atenció, més que res, perquè no m'acaben d'agradar els resultats, però en aquests cas potser claudico; ja no podré dir que no m'agrada res fet així.
Trobareu el tutorial a Juice Bits. Aquest blog fa molt bona pinta, però encara m'hi he de submergir.

Acabo de descubrir este juego de damas transportable.
Si no tenéis nociones de patchword siempre podéis buscar una tela de cuadros para ahorraros ese trabajo. A mí, personalmente, el patchword nunca me ha llamado demasiado la atención, porque no me acaban de gustar los resultados,peren este caso a lo mejor claudico; ya no podré decir más que no me gusta nada hecho con esta técnica.
Encontraréis el tutorial en Juice Bits. Este blog tiene muy buena pinta, pero aún tengo que sumergirme.

4 comentarios:

  1. que ideas!! me gustan todas!! el juego de damas es precioso, pasaré por juice bits, a ver que otras cosas nos cuenta!

    ResponderEliminar
  2. Quines coses més curioses que ens ensenyes sempre!

    ResponderEliminar
  3. M'encanta! Gràcies per donar idees!

    ResponderEliminar
  4. ´ste también me gusta, aunque de patchwork... res de res

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...