21 oct. 2011

PANETS FARCITS DE SOBRASSADA I OU

Fa unes setmanes, una amiga força joveneta, i que fa poc que s’ha emancipat, em va demanar a veure quan penjava receptes fàcils i ràpides de fer, ideals per a gent com ella.
Doncs aquesta serà una d’aquelles receptes que tenen poca elaboració i el resultat és molt bo, inclús per sorprendre els amics quan venen a sopar.
La recepta no és meva; de fet la van fer la setmana passada a “caçadors de bolets” i avui m’he animat a fer-la, però sense bolets (no perquè no m’agradin, sinó perquè vaig oblidar que en portava, jaja).
Recepta dedicada a Cristina Vila i a Nadia Olid (la meva neboda), les dues acabades d’emancipar.


Ingredients (4 persones)
4 panets rodons (jo he fet servir de viena, però no eren tan aplanats)
4 ous
sobrassada

Obrim els panets per la part de dalt i els buidem una mica.
Posem una mica de sobrassada i el rovell de l’ou a dintre (posem un polsim de sal al rovell)
Muntem les clares a punt de neu afegint una mica de sal.
Col·loquem les clares muntades sobre el farcit del panets.
Posem al forn a 200ºC, fins que es daurin les clares.
Ja podem servir, així de simple i així de bo.

4 comentarios:

  1. Vaya pinta!!Seguro que a mi chico le gustaría!! Besos.

    ResponderEliminar
  2. No hace falta complicarse en la cocina para obtener bocados tás ricos como este!!
    Tiene una pinta estupenda!
    Besos.

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies, Angie! A veure si provo de fer-ho ben aviat i et dic què tal m'ha quedat! Una abraçada

    ResponderEliminar

Puedes decir algo... si te apetece... pero si lo que quieres es hacerte publicidad, mejor no lo hagas, jejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...