17 oct 2011

COSE CONMIGO: part superior casi acabada...

Avui he aprofitat que el Nur s’ha adormit a una hora “decent” (es que últimament feia uns horaris una mica estranys), cap a les 21:30 ó 22:00, i he baixat al taller a avançar feina.
He de dir que el fet de posar tres teles en lloc de dos, m’ha endarrerit força, ja que primer he hagut d’unir la intermitja amb la interior i fer com a les bates de la iaia, les de “buata” (no sé ni si es diu així), ja que no tinc clar el comportament de la intermitja a l’hora de rentar-la. Això és el que he fet...
Una altra cosa que m'ha complicat el procès és cóm fer les costures per tal que quedin els sobrants cap a l'interior en les diferents capes i alhora que quedin unides entre elles. Crec que ho he sol·lucionat força bé. Aquí la costura interior...
... i aquí la exterior (i les dues estan unides entre sí)
Bé, el cas és que ni tan sols he pogut acabar la part de dalt, tot i que només falta col·locar el bies i fer-li un petit detall. Així estem...
Ah, i m'he descuidat de posar-li una tira a l'interior per enganxar el pantaló de manera que hi hagi, com a mínim, dues posicions i que creixi a mida que ho necessiti. Ja veuré cóm ho sol·luciono.
També faltarà col·locar els snaps (al final demanaré la màquina i m'esperaré a rebre-la per acabar el sac... crec que val la pena)
Bona nit!

5 comentarios:

  1. Ostres, què calentet, quina bona pinta!!! i quina mà que tens cosint i cercant sol·lucions!!

    Per enganxar el pantaló a 2 posicions, què tal 2 files de snaps una més adalt i l'altra més avall, i embotones a la posició que vols?
    O directament, jo posaria la posició que li vagi bé ara, i deixaria espai per més envant. I quan creixi ja li poses una altra fila de snaps a la mida que et sembli a n'aquell moment.

    M'encanta la tela jejejeje

    ResponderEliminar
  2. Es un treball genial!! El Nur estará ben calentó aquest hivern!! La meva filla tenia un d'aquests sacs l'hivern pasat i per fer-lo més petit tenia unes tires de tela y podies fer una llaçada!! No sé si m'explico bé, perque de costura desgraciadament no hi tinc molta idea!!
    Un petonet.

    ResponderEliminar
  3. Dawn, crec que faré les dues fileres de snaps (tot i que no volia que es veiessin, per això li volia posar la tira interior per posar-los), i com tu dius, només posar-li la que necessita ara (si li ho puc emprovar, que fuig de mi i del sac, jaja).
    Per què serà que t'agrada tant la tela... jajaja
    Cristina, la veritat és que no m'ho imagino. On estaven les tires de tela?
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  4. Pero qué bien que coses todo, es una pasada... ¡me encanta! Y así de gordito, qué gozada! Besos.

    ResponderEliminar
  5. Inma, solo espero no haberme pasado de caliente, que Nur es bastante caluroso.
    Un abrazo

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...