15 oct 2011

COSE CONMIGO DE MRdM I 3PaM

Vaig amb retràs, ja ho sé, però com que ja sabem què és ser mare, també sabem que arribem on arribem ;-)
Avui, ara sí, he fet la meva versió del patró del sac. El faré de dos parts, tot i que el peque encara porta bolquer, perquè a l’hora de llevar-nos, fins que no revifem el foc, fa una mica de fresca a casa; d’aquesta manera li puc deixar posada la part superior.
Una modificació que faig són les cames, ja que no suporta tenir-les immobilitzades (li faré uns peücs a joc de posar i treure, però quan acabi el sac).
I, per últim, la part superior es tancarà amb una cremallera una mica en diagonal pel pit (no tinc snaps!) i la inferior tindrà dos posicions per poder-la fixar a la superior per tal de allargar-li la vida útil al sac (vaja, que serà extensible).
Se m’oblidava! També hi afegiré una capa intermitja, que aquí fa força fred (podem arribar a -15ºC a l’exterior; i si coincideix amb dia de vent, no hi ha qui escalfi la casa).
Ja us informaré de l’evolució.

5 comentarios:

  1. això promet!! :D
    -15ºC BRRRRR!!!
    l'he compartit a la pàgina de facebook del meu bloc :D
    una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Ok, Dawn. Ja m'he passat pel facebook també.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Hola guapa!! No me atrevo a poner el patrón que he hecho porque tengo muchíiiiiiiiisimas dudas, cuando mi señor hijo se deje probar (es misión imposible!) te cuento...
    El tuyo tiene muy buena pinta, cómo vas?
    Un bso.

    ResponderEliminar
  4. Inma, pon una foto para verlo; entre las dos tal vez lo veamos más claro. Yo lo llevo muy atrasado. Tengo recortadas las piezas superiores en las tres telas y he empezado a unir la interior con la entretelas, porque no sé qué comportamiento tendrá esa a la hora de ir a la lavadora, como una especie de boatinado (si se dice así...).
    Un abrazo

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...