22 oct 2011

5 DIES SENSE BOLQUER...

Aquest estiu vam fer un intent de treure-li els bolquers al Nur. Durant uns dies vam estar provant, però preferia sortir al pati a pixar i cagar (sense baixar-se ni pantalons ni calçotets), que fer-ho a la gibrella o el wc. Veient que es negava, vam tornar enrera.
Ja feia algun temps que es llevava sec, tant de la migdiada com al matí, però no acabava de donar el pas.  Inclús quan s'ho feia m'ho deia, però quan li preguntava si ho volia fer al lavabo em deia que no, que al bolquer.
Doncs fa cinc dies, en una d'aquestes que em diu que sí, i des d'aquell dia, que no porta bolquer. Encara li deixo a la nit, per si de cas, però es lleva sec, sense llevar-lo durant la nit.
No entenc la pressa que sembla tenir la gent per treure els bolquers als nens. Si no volen, potser no estan preparats. Tinguem paciència, no cal forçar res, que tot arriba.

4 comentarios:

  1. Es buscar el momento justo! Me alegro que vayáis tan bien. Besos!

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona! Només s'han de respectar els temps de cada nen.

    ResponderEliminar
  3. Estic totalment d'acord amb el que dius, al nostre petit li varen voler treure a l'escola bressol molt d'hora, però quan vaig veure la seva negativa vaig parlar amb elles per tornar enrere, no estava preparat... En canvi, despres durant les vacances ho varem fer tranquil·lament, sense angoixes :-)

    ResponderEliminar
  4. A més, ens diuen que un cop li treus, no tiris mai enrere, que el confons. Com? Quines ganes, si no està preparat, d'angoixar-lo a ell i d'atabalar-nos nosaltres.
    Des de que li vam treure, el primer día se li va escapar dos cops, però després ja no.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...