15 oct 2011

KCWC DIA 5: MINI-MESSENGER BAG... per acabar

Avui no tenia gaire clar què volia fer, però aprofitant l’encàrrec-repte del meu germà i que el Nur sempre es vol penjar les nostres bosses, m’he decidit a fer-li una mini-messenger bag, o, en aquest cas, una bossa petita per què el Nur porti els seus cotxes (o el que vulgui).
He de reconèixer que avui m’he passat del temps establert (1 hora), i, tot i així, no l’he acabada. És que encara no he començat el “cose con nosotras” de Dawn i 3PaM, i demà hi ha fira de vaques a Esterri d’Àneu... així que se’m complica una mica la cosa

El grup flickr del Kids Clothes Week Challege el podeu veure aquí

3 comentarios:

  1. què xula! m'encanten aquests colors, las part que le has posat verd llima l'alegra moltíssim

    ResponderEliminar
  2. Hola guapa,
    Al.lucino amb les bosses tan boniques que fas. Tens molt bon gust amb els colors.
    Si pots fer una ullada al meu últim post, potser pots ajudar-me o coneixes d'algú que pugui.
    Gràcies,
    http://unamamaalavidamoderna.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. MamaModerna, t'he contestat al teu blog.
    Una abraçada

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...