28 oct 2011

PATRONS DE REVISTES... qué divertit!

Mai se m’havia acudit de mirar una revista de patrons a la llibreria… fins que vaig conèixer el blog de La Inglesita, on, sempre que compra el Burda o alguna altra, comenta el que més li agrada.
Avui, quan he anat a comprar el Jueves, he donat un cop d'ull a les revistes de patrons... "en mala hora!"... he sortit de la llibreria amb tres revistes + el Jueves, aquestes...
Al Burda, a la secció de nens hi ha una sudadera preciosa, que li vull fer al Nur. Tota contenta, obro la revista per la meitat, li trec cuidadosament les grapes, desplego els patrons... i em trobo amb això...
No us sembla divertit? Jo m'he posat a riure... però per no plorar!! 
És una mica com les il·lustracions del Wally, on l'havies de trobar, us enrecordeu? Doncs així he passat una bona estona buscant la maleïda peça nº 21. Al final l'he trobada , però llavors se m'han tret les ganes de començar, he tornat a desar el patró al seu lloc, i he començat a fer uns altres pantalons aquests amb micropana negra, jajajaja.
Pròximament... la lluita amb els patrons de Burda!!!




7 comentarios:

  1. ¡Ya nos irás contando! Yo la verdad es que no me atrevo con los patrones de revista... ¡pero igual es ponerse, no?

    ResponderEliminar
  2. pues me voy a comprar el burda yo también, oye!

    ResponderEliminar
  3. Inma, sí, supongo que es ponerse, pero tengo que encontrar el papel para poder calcarlo.
    Yolanda, míratela antes de comprarla, no sea que te interese sólo una cosa. Si es así, dímelo y miramos cómo solucionarlo sin que te la tengas que comprar.

    ResponderEliminar
  4. Yo ayudaba a mi madre a calcar los patrones del Burda desde muy pequeña, y la verdad es que cuando me puse a coser me resultó muy fácil. Uso papel de seda blanco normal.
    Este número no trae mucho para peques la verdad, justo hoy iba a poner una entrada sobre él.
    Un saludo y gracias por tu correo!!!
    María

    ResponderEliminar
  5. Para nosotros, que vivimos en los Pirineos, viene la ropa ideal, por eso la compré.
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  6. Quan vaig començar a cosir vaig utilitzar patrons d'aquests i crec que mai més les empraré. Je, je!!

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...