27 oct 2011

AMIC INVISIBLE... us ve de gust?




La Marina, de Pell a Pell, va tenir la bona idea de fer un intercanvi familiar (allà podeu saber de què anava). El fet és que la majoria de mares que estaven interessades, els seus fills tenien unes edats amb les que no podrien participar-hi gaire... com és el meu cas. Així que li vaig proposar, aprofitant la seva idea, de fer l'intercanvi entre les mares, o el que és el mateix, un amic invisible.
Jo no sé vosaltres, però jo trobo molt a faltar el rebre una carta per correu ordinari, i l'espera sobretot. Ara tot és immediat amb els mails, però els hi falta alguna cosa (el romanticisme, que em mata! jaja). A això se li afegeix la meva passió per fer coses de forma artesanal, que ja coneixeu.
En què consisteix?:  en enviar un regal fet per nosaltres mateixes per als nostres fills. Si algú no té fills i vol participar, igualment serà benvinguda.
Fins quan m'hi puc apuntar?: Hi ha de temps per apuntar-s'hi fins el 20 de novembre. El 21 de novembre es farà el sorteig i se us enviarà via mail, la persona que us correspon.
Quan s'ha d'enviar?:  El regal hauria d'arribar a destinació abans de nadal, així que podem posar de data límit d'enviament el 18 de desembre, no us sembla?
Què he de fer per apuntar-me?: només cal que envieu un mail a la.pantigana.pallaresa@gmail.com, amb les vostres dades, i no estaria de més deixar un comentari a aquesta entrada dient l'edat/s del vostre/s fill/s, si és nen o nena, o el que se us acudeixi que pugui facilitat la tasca a la vostra AI enviadora.

Espero que us animeu, que serà molt divertit, segur!!

Podeu veure aquí la llista provisional

9 comentarios:

  1. Hola Pantingana,
    Arrel d'aquesta iniciativa he conegut el teu bloc. Vaig a fer una ullada a totes les coses tan xules que fas.

    ResponderEliminar
  2. Una buena idea!! Me apunto!! Estáis que no paráis! Besos.

    ResponderEliminar
  3. MamaModerna, encantada de tenirte voltant per aquí; espero que t'agradi.

    Inma, genial! Espero que nos lo pasemos muy bien.

    ResponderEliminar
  4. Una altra que s'apunta! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  5. yo me apunto, cuenta conmigo. (aunque mi hijo tiene 15 años)

    ResponderEliminar
  6. No importa la edad Esther. Apuntada quedas!

    ResponderEliminar
  7. Jo també m'apunto! ara t'envio un mail!!

    ResponderEliminar
  8. yo tambien me apunto!!!!, que buena idea, me encanta haberos encontrado a través de las ondas, a pesar de no conoceros tengo como un sentimiento de comunidad.... un abrazote

    ResponderEliminar
  9. Ya lo siento pero los post en catalan no los consigo terminar de entenader, menos mal que ahora ya eres bilingue total y asi poder leerte con el gusto que he leido todo el blog.
    Biquiños

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...