23 oct 2011

BIJUTERIA DE MACRAMÉ

L'hivern passat, una veïna, em va ensenyar un parell de nussos de macramé, i em va comentar que es podien aplicar a fer pulseres. La cosa em va saber a poc i vaig estar "investigant" per internet sobre el macramé, que només em venia a la ment aquelles coses que servien per penjar testos del sostre. Vaig trobar diferents nussos, coses fetes amb ells... em va encantar! I m'hi vaig posar a fer pulseres per als amics (llàstima que no vaig fer fotos de totes).
Us ensenyo un conjunt que vaig fer per un Amic Invisible del foro Mundorecetas.

4 comentarios:

  1. Muy bonito!! Yo hacía el macramé clásico, muchos puntos pero le veía pocas utilidades. Hace poco mi suegra se apuntó a hacer macramé y está haciendo cosas muy chulas, no me hubiera imaginado que se podían hacer tantas cosas. Como por ejemplo estos pendientes tan chulos!! Muy original. Saludos!!

    ResponderEliminar
  2. Molt maco!Jo n'he fet a temporades, però tampoc tenc fotos.

    ResponderEliminar
  3. Molt xulos! jo no duc arracades grosses, però el collar i la polsera m'encanten.
    Tenc un collar molt maco de macramé (no és fet meu), i jo l'altre dia vaig comprar fils de colors i li vaig fer una polsera a la nena (d'aquestes que fèiem quan érem petites jejeje)

    ResponderEliminar
  4. Es un conjunto muy bonito y original!! No conozco esta técnica, pero veo que se hacen cosas muy chulas!!
    Besos.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...