21 oct 2011

PANETS FARCITS DE SOBRASSADA I OU

Fa unes setmanes, una amiga força joveneta, i que fa poc que s’ha emancipat, em va demanar a veure quan penjava receptes fàcils i ràpides de fer, ideals per a gent com ella.
Doncs aquesta serà una d’aquelles receptes que tenen poca elaboració i el resultat és molt bo, inclús per sorprendre els amics quan venen a sopar.
La recepta no és meva; de fet la van fer la setmana passada a “caçadors de bolets” i avui m’he animat a fer-la, però sense bolets (no perquè no m’agradin, sinó perquè vaig oblidar que en portava, jaja).
Recepta dedicada a Cristina Vila i a Nadia Olid (la meva neboda), les dues acabades d’emancipar.


Ingredients (4 persones)
4 panets rodons (jo he fet servir de viena, però no eren tan aplanats)
4 ous
sobrassada

Obrim els panets per la part de dalt i els buidem una mica.
Posem una mica de sobrassada i el rovell de l’ou a dintre (posem un polsim de sal al rovell)
Muntem les clares a punt de neu afegint una mica de sal.
Col·loquem les clares muntades sobre el farcit del panets.
Posem al forn a 200ºC, fins que es daurin les clares.
Ja podem servir, així de simple i així de bo.

4 comentarios:

  1. Vaya pinta!!Seguro que a mi chico le gustaría!! Besos.

    ResponderEliminar
  2. No hace falta complicarse en la cocina para obtener bocados tás ricos como este!!
    Tiene una pinta estupenda!
    Besos.

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies, Angie! A veure si provo de fer-ho ben aviat i et dic què tal m'ha quedat! Una abraçada

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...