16 ene 2012

FACIN JOC... / HAGAN JUEGO...

Ultimament, quan ens ajuntem amb els amics, acabem jugant a cartes o als daus. La nostra taula és de vidre i si no hi poses res a sobre és força desagradable, tant per la fredor del vidre ara a l'hivern com pels cops dels daus. Així que vaig pensar a fer un tauler de joc, en feltre verd.
Últimamente, cuando nos juntamos con los amigos, acabamos jugando a cartas o a dados. Nuestra mesa es de vidrio y si no pones nada encima es bastante desagradable, tanto por el frío del vidrio ahora en invierno como por los golpes de los dados. Así que pensé en hacer un tablero de juego, en fieltro verde.
Només cal un tros de feltre verd de la mida desitjada i cinta vermella (en aquest cas bies, que és el que tenia). En un principi vaig començar a col·locar el bies al perímetre, però no m'agradava i el vaig col·locar a uns 2cm de la vora.
Sólo hace falta un trozo de fieltro verde del tamaño deseado y cinta roja (en este caso bies, que es lo que tenía). En un principio comencé a colocarlo en el perímetro, pero no me gustaba y lo acabé colocando de manera equidistante a unos 2cm del borde.

2 comentarios:

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...