16 ene 2012

CAOS AL TALLER

De tant en tant sento la necessitat de canviar les coses de lloc, reorganitzar (segurament algun psicòleg tindria per estona amb mi, però no penso dona'ls-hi feina, jeje). Així que li ha tocat el torn al meu taller, que ahir al vespre estava d'aquesta manera.
De vez en cuando tengo la necesidad de cambiar las cosasd e sitio, reorganizar (seguramente algún psicólogo tendría para rato conmigo, pero no les pienso dar trabajo, jejeje). Así que le ha tocado el turno a mi taller, que ayer por la noche estaba de esta manera.
Però no us esvereu, que ara us explico una mica de què va la cosa...
Pero no os pongáis nerviosos, que ahora os explico de qué va ...

Al poble es van fer unes reformes a causa d'un incendi, i els operaris van deixar unes fustes que estaven una mica tortes.
En el pueblo se hicieron u nas reformas a causa de un incendio, y los operarios dejaron unas maderas que estaban algo torcidas.

Després de molt "batallar" amb la meva parella, el vaig convencer que podíem fer una taula de treball pel taller. Ell pensava que no quedaria bé, ja que estaven una mica tortes. Sembla que no em conegui, que quan em capfico amb alguna cosa, fins que no ho aconsegueixo, no paro.
Después de mucho "batallar" con mi pareja, lo convencí que podíamos hacer una mesa de trabajo para el taller. El pensaba que no quedaría bien por lo torcidas que estaban. Parece que no me conozca, que cuando se me pone algo entre ceja y ceja, hasta que no lo consigo, no paro.
Així que diumenge al matí, aprofitant el preciós dia de sol que va fer, ens vam posar a la feina.
Así que el domingo por la mañana, aprovechando el precioso día de sol que hizo, nos pusimos al trabajo.
 Vam prendre mides...
Tomamos medidas...
 Vam marcar...
Marcamos...
 Vam tallar...
Cortamos...
 I ens vam quedar sense bateria a la càmera per poder mostrar el procés d'encolat, unió amb serjants i cargolat dels travessers. Però va quedar així...
Y nos quedamos sin batería en la cámara para poder mostrar el proceso de encolado, unión con sargentos y atornillado de los travesaños. Pero quedó así...

Tornem al començament, i mirem cóm estava el taller durant el procés de reorganització, al vespre, amb la taula arrepenjada a la paret del fons. Ja diuen que per endreçar primer s'ha de desendreçar... i em va tocar fer-ho sola! Com pesa la taula nova! Quin fart d'esquibar tots els trastos que hi ha!
Volvamos al principio y miremos cómo estaba el taller durante el proceso de reorganización, por la noche, con la mesa apoyada en la pared del fondo. Ya dicen que para ordenar primero hay que desordenar... ¡y me tocó hacerlo sola! ¡Cómo pesa la mesa nueva! ¡Qué hartón de esquivar todos los trastos que hay!

Però com ja he dit, fins que no ho aconsegueixo, no paro, i ho vaig deixar mig endreçat; si no, no crec que m'hagués quedat tranquila. A la taula nova encara li he de donar l'acabat, però ara ja em serveix.
Pero como ya he dicho, hasta que no lo consigo, no paro, y lo dejé medio ordenado, si no, no creo que me hubiese quedado tranquila. A la mesa nueva aún le tengo que dar el acabado, pero ahora ya me sirve.
I avui ja he pogut posar-me a treballar amb la gran taula que he aconseguit alliberar (la de la dreta) gràcies a la taula nova (la de l'esquerra). Necessitava aquest espai per poder desplegar les teles, marcar-les i tallar-les.
Y hoy ya he podido ponerme a trabajar con la gran mesa que he conseguido liberar (la de la derecha), gracias a la mesa nueva (la de la izquierda). Necesitaba este espacio para poder desplegar las telas, marcarlas y cortarlas.
No sé si us enrecordeu de cóm era abans el meu racó-taller, que ja ha perdut el sufix de racó, jeje... a la conquesta de l'espai sencer!!
No sé si os acordáis de cómo era antes mi rincón-taller, que ya ha perdido el sufijo de rincón, jeje... ¡¡a la conquista del espacio entero!!

5 comentarios:

  1. Woww, aquesta si que es una bona taula!!! enhorabona pels canvis!

    ResponderEliminar
  2. ¡QUé maravilla de mesa!! Me ha encantado todo el proceso!! A mí también me encanta aprovechar materiales abandonados. Saludos!

    ResponderEliminar
  3. ...no se te pone nada por delante!! yo tengo la mesa de la máquina de coser y un sofá para almacenar trastos. lo de cortar, es más complicado, de momento en el suelo

    ResponderEliminar
  4. no sé xq, xò sempre se'ns queda petit l'espai!!!! ;P

    Petonets

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...