20 sept 2011

ESTOIG CRÉ-ENFANTIN

Un dels primers blogs que vaig descobrir va ser el de l’Anne,  Cré-Enfantin, una mare francesa que fa unes coses precioses per nens; des de bates per l'escola, fins ninos, passant per calendaris, targetes... i estoigs, el tema que m'ocupa avui. Gràcies a aquest blog em vaig llençar amb la màquina de cosir. Aquelles maravelles bé s'havien de provar! Doncs aquest és el tutorial que vaig seguir per fer-lo.  Si tafanegeu pel seu blog, trobareu un munt de tutorials de com ha fet el que hi ha... l'únic problema és si no sabeu francés, però les imatges són molt aclaridores i se segueixen bé (si teniu algun dubte, també em podeu preguntar).
Aquí la meva còpia...


... que jo faig servir per les agulles de ganxet, ja que trobo que amb les seves mides queda una mica curt pels colors que tenim a casa. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...